تعمير تبلت هوآوي

نمايندگي شارپ

تعمير تبلت هوآوي

۳۱ بازديد

 تعمير تبلت هوآوي

 تبلت ها به خاطر نوع طراحي‌شان در مقايسه با رايانه‌هاي معمولي، سبك‌ترند و حمل و انتقال‌شان به نسبت راحت‌تر است. شايد بعضي از انواعش هنوز خيلي سنگين باشند و به راحتي در دست جاي نگيرند، اما وقتي آن را روي پايتان يا هر سطح ديگري بگذاريد، عالي هستند. مثلا اگر بخواهيد لابلاي آگهي تبليغاتي تلويزيون، سري به دنياي مجازي بزنيد، گشتن و پيدا كردن تب‌لت خيلي راحت‌تر است تا اين‌كه از جايتان بلند شويد و برويد پشت ميز كارتان تا رايانه را روشن كنيد. حتي لپ‌تاپ هم كه جز وسايل قابل حمل و متحرك محسوب مي‌شود، زماني را براي روشن شدن مي‌گيرد و معمولا بعد از مدتي استفاده، گرماي غير قابل تحملي توليد مي‌كند

   در مورد استفاده از گوشي‌هاي هوشمند، با اين‌كه دسترسي راحتي به اينترنت داريد اما مطالعه يك صفحه اينترنتي روي تبلت در مقايسه با گوشي همراه كه از نسخه ديگري از وب‌سايت‌ها استفاده مي‌كنند و بسيار ريز و كوچك است، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. به علاوه، در دست گرفتن يك صفحه اينترنتي، به جاي زل زدن به آن از طريق نمايشگر لپ‌تاپ يا رايانه، اين حس را القا مي‌كند كه آينده در دستان شماست.

  هوآوي سرويس  به عنوان اولين و تنها گروه تعمير تبلت هوآوي در كشور و با دارابودن مجموعه كاملي از قطعات تبلت از جمله تاچ ، ال سي دي و آي سي و … آماده تامين قطعات تبلت هوآوي با هزينه مناسب براي همكاران و مشتريان گرامي در سراسر كشور مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.